12 Aralık 2014 Cuma

Makyaj Mı ? Cilt Bakımı Mı ?

Karamelli latteden bir yudum alıp başlıyorum bu derin mevzuya, isterseniz sizde okumaya başlamadan bir kahve alın yanınıza. Başlıkta görmüş olduğunuz karşılaştırmada sizin cevabınız hangi yönde ? Ben cilt bakımı diyorum. Cildinizi ne kadar küstürürseniz geri barışmanızda o kadar zor olacaktır. Tabi önce cildimizle bir muhabbet kurmalı, sıkı fıkı olmalıyız. Bizden ne istiyor bilmeliyiz. Başlığa bir daha bakacak olursak buraya kadar başlıktaki meseleyi değil de cilt bakımını incelemişiz. Şunu söylemeliyim çok makyaj yapan birisi değilimdir. BB ve aydınlatıcı günlük makyajımı oluşturuyor ^^ 
Cilt bakımına devam edecek olursak, kendimizi fark etmeliyiz kuru bir cildemi sahibiz ! Yağlı veya karma mı ? Bunu bilmek bizi bir adım öne taşır. 

* Ben karma bir cilde sahibim ergenlik sivilcem bile çıkmadı doğru düzgün. Burun kenarlarında yağlanma en büyük sorunum. Düzenli cilt bakımı yapıyorum görünen bir sıkıntım olduğu için değil ilerde olmaması için ^^  Aşırıyada kaçmamak gerekiyor tabi. 

Temizleme jeli, peeling, nemlendirici ve maske vazgeçilmezim :) içlerinde en en çok sevdiklerim peeling ve temizleme jelim. Ayrı bir sevgi besliyorum onlara karşı cildimi öyle rahatlatıyorlar ki anlatamam. Cilt bakımımızı aksatıyor muyuz hanımlar ? Makyajla uyuyorum demeyin sakın ! En fecisi de o. Zaten bütün gün derideki tüm gözenekleri tıkıyor birde gece o şekilde uyuyup iyice yerleşmesine fırsat vermeyin, güzelce temizleyin lütfen...  Şimdilik burada kesiyorum. Eğer yazının devamını istiyorsanız yorum yazmayı unutmayın. sizin cilt bakımı için özel önerileriniz var mı ? sormak istedikleriniz var mı ? Yorumlarda buluşalım ^^



2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil