15 Aralık 2014 Pazartesi

MISSHA Black Ghassoul Peel-off Nose Pack


Merhabalar uzun süredir kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Missha markasını duymuşsunuzdur, aslında ben BB kremini çok merak ediyordum ama stokta yoktu. Sadece
BB almak için gezindiğim sitesinde diğer ürünler ilgimi çekti ve bir baktım kendimi baya kaptırmış bir sürü ürün almışım. Hemde ihtiyacım olmayan şeyleri de ^^ Siyah noktalarınız mı var ? Aynı dert bende de var. Haftada 1 veya 2 defa burun bandı uyguluyordum ki ben set olarak alıyordum ve T bölgesi içindi bu bantlar ama ben her bandı itina ile burnuma uyguladım ve tabiki bantlar çok başarılı :D Daha sonra burun maskelerini denemeyi düşündüm. Hazır missha'nın sitesinde de görmüşken aldım, nasıl aldım peki ? Yine set olarak aldım ve sadece burun maskesini kullandım. Hadi bana hayırlı olsun...  



Daha önceden burun bantlarını kullandığım için siyah noktalarım azalmıştı bunu belirtmeliyim.  Burun maskesi çok başarılı gerçekten beğendim. Sebum yok edici gibi bir özelliğinin olduğunu idda ediyorlar. Test ettim ve gördüm ki bunda kısmen haklılar. Sebumlarla gerçekten başım belada burun çevremde aşırı yağlanma var. Bunu tamamen yok etmesede azalttığı doğru.  Ürün uzun süre gidiyor onu tercih etmemde ki en önemli sebep buydu.



Kuruması biraz vakit alıyor, yaklaşık 20-25 dk. Maskeyi uyguladıktan sonra açılan gözeneklerdeki boşlukların sıkılaşıp küçülmesi için tonik uyguluyorum. 

Ürününün http://missha.com.tr deki tanıtımı ise şöyle ;

Sebum emmede Ghassoul
Fas Ghassoul’u ve kömür içeriği sayesinde ipeksi ve yumuşak bir cilt.


Sebum yok edici patentli içerik
Nelumbo Nucifera Çiçek Özü, Pelargonium Graveolens Özü, Cinnamomum Zeylancicum Bark özü gibi
patentli içeriği sayesinde gözenekleri kapatırken aşırı sebumu engeller.


Gözenekleri sıkılaştırmak için mineral
Mineral ve magnezyum gibi besleyici özelliği olan içeriği cildinizi ve aynı zamanda gözeneklerinizi sıkılaştırır.


Her delikte ve köşede sebum temizliği
Benzersiz uyumlu kullanımı sauesinde her köşede ve noktada mükemmel sebum temizliği sağlar.


Burun çevresindeki her yere uygundur
Temizleyici tipi nedeniyle tüm burun bölgesinde kullanıma uygundur.


-------


İlk başta dediğim gibi set aldım ama onları daha deneyimleyemedim :(


Kapağını bile açmadım daha, kullanacağımı sanmıyorum bu maskeyi, belki ufak bir çekiliş ile hediye edebilirim. ^^ 



 
  Sabunu 1 defa kullandım lif olayı çok iyi. Resimde tam görünmüyor ama minik bir lifi var. Sabunumuzu lifin içine yerleştirip yüzümüze masaj yapıyoruz T bölgesine daha doğrusu. O kadar güzel köpürüyor ki, eriyip gidiyor gibi geliyor lifin içinde. Yapısı buna çok müsait ^^ siyah noktalarla ciddi derdi olanlar, yağlanmayla karşılaşanlar için güzel bir ürün. Vakit buldukça kullanacağım bir ürün burun çevremdeki sebum için. 

MISSHA Black Ghassoul Peel-off Nose Pack için :

Aklımda kalan en iyi yönü ;

*Yağlanma hissini azaltması
*Sıkılık hissi 
*Siyah noktalardan arındırması
*Maskeyi soymak çok zevkli ^^

Aklımda kalan en kötü yönü ;

*Kömür/ Kül arası olan kokusu -Ürünün yapıldığı maddeden kaynaklanıyor ama azaltılsa bu koku muhteşem olur-
*Tertemiz biçimde bıraktığım halde daha onra etrafının bulanmış olması. ( Nasıl açıklanır tam bilmiyorum kapağı kapattığımda tertemiz iken ertesi gün vokal taşması gibi ağızında birikmesi, hava sıkışmasından kaynaklanıyor olabilir.) 
*Kuruması uzun sürüyor.  -15 dk ya alışık olduğumdan bana uzun geldi ^^-    

 Şimdilik benden bu kadar biraz garip bir anlatım oldu gibi ^^ Kendinize iyi bakın



4 yorum:

  1. Şu meşhur siiyah maskeden bende aldım ama ebay'dan bende sabırsızlıkla bekliyorum hemen gelsede denesem umarım alerjik reaksiyon göstermem.İyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimde çok hassas ama buna rağmen ne kızarma ne sivilce çıkmadı. Umarım çabucak eline ulaşır ^^

      Sil
  2. Bende merak ettim bu ürünü güzele benziyor :)
    Bloguna abone oldum banada beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil